6 iul. 2011

100 de ani Nivea

 Cu ocazia aniversarii celor 100 de ani de existenta , Nivea a organizat pe facebook un micut concurs la care m'am inscris desi aveam de invatat pentru sesiune(nu puteam sa ratez ocazia).Doar exista o vorba..."pauzele lungi si dese cheile marilor succese" ....asa ca pauze tot am facut si rezultatele s'au vazut acum 2 zile cand am fost sa'mi ridic coletul de la posta.
Colet care continea :

1.Gentuta pentru cosmetice care este foarte incapatoare si care are culorile marii si a cerului.Prima data cand am vazut'o m'a dus cu gandul la litoral.
2.Rama foto .Micuta dar dragutica...inca ma gandesc ce poza sa pun in ea.
3. Doua "cutiute" cu crema Nivea."Cutiute" pun zis...intr'adevar ma asteptam sa primesc 2 cutiute micute cu crema dar cand colo sunt cutii in adevararul sens al cuvantului care cred ca o sa ma tina 100 de ani (glumesc).


 Inca nu m'am indurat sa desfac cutiutele cu crema insa au exact acelasi miros din copilarie  pe care il avea cutia mamei si in care imi bagam nasucul aproape in fiecare zi.





La multi ani Nivea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu